keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Pitkä viikonloppu ja sairastelua!

Heipä hei taas. Ajattelin aikani ratoksi taas päivitellä blogia.... Nyt kun on hetki hiljaista ja rauhallista. Viikonloppu oli pitkä mutta kului tosi nopeasti! Perjantaina lähdettiin klo 15 maissa telttailemaan C:n kanssa. Käytiin ruokakaupassa yms matkalla, ja päädyttiin taas Wompatuck State Parkiin. Grillailtiin ja nautiskeltiin vapaasta viikonlopusta, ja lauantaina haettiin C:n kaveri D mukaan kekkereihin. Oli tosi hauskaa! Lauantai-iltana tosin iski kamala tauti päälle, kurkkuun sattui jne. No, siitä lisää myöhemmin... Sunnuntaina käytiin pikainen reissu Walpolessa ja Bostonissa, haettiin mun luotettava Rav4 alle ja noudettiin itävalta-K lentokentältä, ja sitten palattiin takaisin leirintäalueelle. Maanantaina olikin jo aika pakata tavarat ja teltat kasaan ja lähteä Bostoniin viettämään USA:n kansallispäivää, 4th of July:ta.

Koko viikonloppu oli tosi kuuma, ja maanantainakin oli varmasti +35. Vietettiin pari tuntia Prudential Centerissä C:n kanssa, selailtiin kirjoja Barnes&Noblessa ja lähinnä nautittiin siitä että oltiin sisätiloissa jossa oli ilmastointi. Sieltä sitten illemmalla Charles-joen rannalle ja löydettiin hyvä paikka Cambridgen puolelta, jossa sitten seurattiin ilotulituksia. Olin sunnuntaina kipeä ja maanantaina jo tosi kipeä, en saanut nieltyä enkä syötyä/juotua ja hengittäminenkin oli vaikeaa... Sieltä sitten ilotulituksien jälkeen lähdin suoraan kotiin.

Yöllä en taaskaan saanut kunnolla unta. Tiistaina ajelin host-tytön tennisharkkoihin ja päätin autossa vilkaista peilistä kurkkua... Ja se näytti joltain kauhuelokuvan kohtaukselta! Siis kurkku sai kyllä Freddy Kreugerin ihon näyttämään "vähän ärtyneeltä", niin kamalassa kunnossa se oli!  Ei ihme että oli vähän heikko olo, kurkku oli kipeä ja korviinkin koski... Päätin sitten lähteä suoraa tietä sairaalaan tennisharkkojen jälkeen, ensiapuunhan on helpointa mennä. Pääsin suoraan hoitoon, sairaala oli tosi hieno (Caritas Norwood), henkilökunta superystävällistä jne. Tunkivat pumpulipuikon kurkkuun, ja totesivat että virus se siellä peitteitä kehittelee, eli ei antibiootteja vaan steroideja. 2,5 pientä vaaleansinistä pilleriä myöhemmin ajelin kotiin ja panadolit huiviin ja nukkumaan. Heräsin iltapäivällä/alkuillasta ja olo oli jo paljon parempi. Kävin sitten IHOP:ista hakemassa ruokaa, sillä päätin että kun en ole 28h syönyt mitään, ja kipeäkin olen, niin mikä tahansa on sallittua. Tilasin take-outina kinkku-peksu-juusto-munakkaan ja pannarit (ekstravoi ja -siirappi, kiitos!) ja palasin kotiin mussuttamaan. Munakas oli vaikeampi syödä, mutta letut siirapilla ja voilla höystettynä tuntuivat kuin halaukselta kurkussa. Nam nam!

Viime yönä sain jo kunnolla nukuttua, ja tänään on jo todella paljon parempi olo. Eiköhän elämä voita taas! =) Ja hyvä puoli pitkästä viikonlopusta ja sairastelusta on se, että nyt on jo keskiviikko-ilta! Huomenna ja perjantaina on pitkä päivä, sitten vähän paussia, lauantai-ilta töissä ja sunnuntaina taidetaan laittaa nokka kohti rantaa. Ei vielä tiedetä minne joudutaan, ehkäpä Newport, RI, mutta se on varmaa että hauskaa tulee olemaan joka tapauksessa! Pistän tähän loppuun kohdan 2 siitä 30 things-listasta. Yritän laittaa joka päivä yhden jutun, mutta en kyllä uskalla luvata että muistan. =)

Eli kohta 2: Day 2: A Picture Of Your Favorite Animal

No, senhän on tietysti pakko olla laiskiainen! Chillimpää otusta saa etsiä! =D Kuva on Googlesta.

Ja loppuun muutama kuva viikonlopusta!

Leirielämää, cheddarwurst & pihvi!

Maisemat Charles-joen ylittävältä sillalta illalla...

....ja vielä vähän myöhemmin...

1. Vanha kunnon partiolaishenki !!!!! Milla resuaa metsissä taas. Vinkki: Älä letitä tukkaas pienille leteille....

2. Joo oli tosiaan partiolaishenkeä! Sytykkeetkin järjesteltiin per laji ennenku sytytettiin nuotio.... Ja ei, aiemmasta viisastuneena en laittanut pikkulettejä vaan ainoastaan yhden ison. =D